poniedziałek, 1 lipca 2013

Informacja

Dobra... tak wiem, za długo. Przepraszam.

Ale... rozdział jest już w sumie na ukończeniu ... prawie jestem na ostatniej prostej, lecz niestety nie zdąże go dodać, bo wyjeżdżam nad morze dziś w nocy. A tam na miejscu nie ma opcji żeby dodać notkę. Bo na telefonie niestety się nie da ;-; Więc pojawi się najszybciej po 9 lipca . Będziecie cieprliwi ... i wybaczycie mi to długie opóźnienie. Bo to już prawie miesiąc minie. Przepraszam ale były zaliczenia i wgl.

I dziękuję za komentarze , naprawdę mi miło jak widzę, że się pojawiają jeszcze po miesiącu od dodania odcinka . :D

To do napisania, obiecuję ogarnąć tyłek i może napisać coś dłuższego ? Zobaczymy , pozdrawaim kochane <3


~Till

3 komentarze:

  1. YAY <3 Nareszcie będzie odcinek *-* Tak się stęskniłam za twoim opowiadaniem, że ja pitole ;_; Nie rób nam tego więcej ;_________;
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu nad morzem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać! <3 Już zaczęło mi się nudzić to codzienne sprawdzanie bloga, a sprawdzałam parę razy dziennie i zawsze pusto :( tak więc czekam, ale mam nadzieję, że nie każesz czekać zbyt długo. Pozdrawiam i do napisania c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się nie mogę doczekać :) Ale życzę ci udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń