niedziela, 9 czerwca 2013

Tommy-Łania

Witam c:
Słuchajcie, odcinek się pisze... jest w trakcie c: Postaram się na ten tydzień jeszcze go skończyć.
Dziś mam dla was takie ... coś XD
Spotkałam się z Aerie i wiecie, skróty myślowe mogą czasem być straszne. Rozmawiałyśmy i mniej więcej było coś takiego ..:

JA: Tommy; ładny, uroczy, zabawny. Takie myśli ma Adam.
AERIE: Tommy... BUAHAHA .
JA: Co ?
AERIE: Skrót myślowy.
JA: Jaki ?
AERIE : Myśli Adama... Tommy; ładny, uroczy, zabawny hm RUCHAŁBYM.

No i w ten oto sposób, powstało to krótkie opowiadanie... może nawet drabble ? Nie wiem XD
No więc zainspirowane Aerie, która ma widać jakie myśli ;-; Wybaczcie za tak infantylne opowiadanie ale było pisane na telfonie w notatniku XD

(Możecie szykowac się na takie krótkie shoty.. bo ja się z nią spotykam to wychodzi własnie coś takiego c: )

~Till


Tommy-Łania 


Chłodne krople zmoczyły moje nagie i rozgrzane ciało. Właśnie prysznica potrzebowałem po bardzo długim dniu. Jakieś pół godziny temu wróciliśmy do hotelu po kolejnym udanym koncercie. Cały zespół zajął swoje pokoje. Ja z Tommym mieliśmy...
 Właśnie Tommy. Czekał na mnie za dużymi brązowymi drzwiami. Ta trasa była tym co mnie najlepszego w życiu spotkało. Tommy był moim facetem. Ten który zawsze deklarował się jako hetero teraz należy do mnie.  Na samą myśl o nim przeszedł mnie dreszcz podniecenia. Tommy i jego wielki Czekoladowe oczy.
Tommy i jego piękna skóra.
Tommy i jego piękne ciało.
Nie, co ja tu  w ogóle jeszcze robię.
Tommy był idealny i z charakteru i z wyglądu. Brałbym go jak łanie w agreście.
-Działaj Lambert.
Wyłączyłem wodę i ruszyłem bez zbędnego ręcznika do pokoju. Rzuciłem się na niego namiętnie pocałowałem.
- Moja łania- lekko zdezorientowany uśmiechnął się
- Co? - zapytał.
- Nic. Kocham Cię - i znowu go namiętnie pocałowałem. Zupełnie nagi.

~Till & Aerie 



6 komentarzy:

  1. Ha ha Świetnie normalnie ekstra .
    Till mam nadzieję , że twoje opowiadanie będzie w tym tygodniu bo się nie dowiesz co będzie z Tommy'm ( piękny szantaż ) . Naprawdę powinnaś pisać komedię z Tommy 'm i Adamem .Byłoby tyle śmiechu , że ... Ale się rozpisałam . To chyba mój taki pierwszy długi komentarz. Wracając do twojego opowiadania co jest w tej kasecie ? Weź pisz tak szybko jak ja . Ja się tam staram kurczę wczoraj chyba 3 odc dodałam . Proszę cię napisz kolejny . Życzę ci takiej weny jak moja .

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, kocham to :D
    Szkoda, że nie jest ze szczegółami napisane co robili potem :c No ale dobre i tyle XD (tak wiem, zboczuch ze mnie XD )
    Błagam, pisz więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :)
    No, trochę nie mam jak komentować, bo za krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj :) kiedy będzie kolejny rozdział? Już nie mogę się doczekać.. codziennie sprawdzam, czy dodałaś coś nowego, a tu ciągle nic :/

    OdpowiedzUsuń
  5. HAHAHAHAHAHA TILL !!! CAŁA TILL <3 !
    Zamordujesz mnie czasem, nie ma co, jak nie białą czekolada (Mrrr :*) to łania w agreście, ahahahahaha no uwielbiam Cię : 3
    "Nie, co ja tu w ogóle jeszcze robię."
    HAHAHAHAHA XD""
    Widzę akcent na Jego oczętaaa *-* Ah my chyba obie szalejemy na ich punkcie.
    OK, beedzie tego :3
    Słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe nie ma co uśmiałam się, gdy przeczytałam tego one-shota :)

    OdpowiedzUsuń